Zaznacz stronę

Możesz budować markę dla archetypu Pasjonatki na wiele różnych sposobów. To, co charakteryzuje ten archetyp, to kierowanie się pasją. Podążanie za tym, co wzbudza Twoją ekscytację, sprawia że krew w żyłach krąży szybciej. To może być zamiłowanie do pysznej kuchni, miłość do pięknych wnętrz czy pomagania innym w budowania harmonijnych relacji z bliskimi. 

Jako Pasjonatka uwodzisz swoim wewnętrznym czarem. I z lekkością przyciągasz do siebie ludzi. Energia, jaką niesie Twoja marka waha się od platonicznej ciepłej miłości, do romansu, intymności i pożądania. 

Oto Tablica inspiracji na Pinterest dla Archetypu Pasjonatki, na której znajdziesz podpowiedź, w jakim kierunku warto podążać budując wizerunek marki.

Danielle LaPorte

Doskonałym przykładem budowania marki zgodnie z archetypem Pasjonatki jest moja ukochana Danielle LaPorte. Danielle jest mówcą, coachem, poetką a także strategiem biznesowym. Zasłynęła jako autorka The Desire Map i The Hot White Truth. Hasło przewodnie Danielle to How do you want to feel? Danielle pokazuje, że to, co nami kieruje i nas motywuje sprowadza się przede wszystkim do PRAGNIENIA. Podejmujemy działania, aby czuć się w pożądany sposób. Jej marka na pierwszym miejscu stawia pomoc innym w poprawieniu relacji ze sobą i zbudowaniu dobrych kontaktów z bliskimi. Zwróć uwagę na ten cytat: „You don’t need to be fearless, just be sincere” – Danielle LaPorte

Erika Lyremark

Zupełnie w innym stylu buduje swój wizerunek Erika Lyremark, twórczyni The Daily Whip, autorka Think like a stripper, była striptizerka. Też archetyp Pasjonatka. Erika pomaga wzmacniać pewność siebie, budować silny wizerunek, twardo stawiać na swoim, ale bez bycia niemiłą. To też sposób na okazywanie sobie szacunku i budowanie stylu życia na własnych zasadach. Z miłością do siebie. Uwielbiam czytać jej newsletter. A oto w jaki sposób Erika prezentuje mocną osobowości swojej marki.

Marta Kaim

Uwielbiam też spójność i konsekwencję z jaką Marta Kaim buduje swoją markę. Marta jest dla mnie połączeniem dwóch archetypów – Pasjonatki i Władczyni. Jej książki Jesteś ważna i Uwierz w siebie. Bardziej pokazują jak bardzo ważne dla Marty jest inspirowanie kobiet – szczególnie tych, które prowadzą własny biznes – do tego, aby o siebie zadbały i postawiły siebie na pierwszym miejscu. Wtedy wszystko inne też się poukłada. Marta buduje markę pokazując, że warto szukać wartości i piękna w sobie i w swoim otoczeniu. Jest postrzegana jako profesjonalna marka w dobrym stylu. Sama też wybiera marki, które wzmacniają jej elegancki, a zarazem romantyczny wizerunek. Władczyni przejawia się z kolei w przekonaniu, że wszyscy możemy odnieść sukces. Marta pomaga kobietom zbudować wolność finansową.

Czy Ty również budujesz swoją markę zgodnie z archetypem Pasjonatki? Który styl najbardziej do Ciebie przemawia? Stawiasz na wrażliwość, seksapil czy dobry styl i elegancję? A może idziesz w jeszcze innym kierunku? Napisz w komentarzu jak to jest u Ciebie?