Dorota Lewandowska – nowa odsłona marki

Cieszę się, że mogę zaprezentować nową markę – Dorota Lewandowska – coach przepracowanych. Dorota żyje i mieszka na stałe w Holandii. 

Misją Doroty jest pomoc osobom przepracowanym, które żyją w ciągłym pędzie i stresie. Dorota pomaga klientom skutecznie poukładać życie w taki sposób, aby lepiej poznali siebie, byli spełnieni i realizowali własne marzenia – a dzięki temu diametralnie zmienili swoje życie.

Marka skierowana jest do:

♦ Osób na granicy depresji i wypalenia zawodowego – Dorota pomaga im odnaleźć swoją wartość. Poczuć, że nic nie muszą. Mają prawo do słabości, płaczu, bycia człowiekiem. Mogą samodzielnie decydować o swoim życiu, szanować siebie, czuć się szczęśliwi. Pomaga im wyrwać się z pracoholizmu, odzyskać poczucie wolności i decydowania o swoim życiu

♦ Osób, które nie wierzą w siebie – Dorota pomaga im uciszyć w sobie wewnętrznego krytyka. Uczy jak zbudować siebie na nowo, jako w pełni wartościowego człowieka. Pokazuje, że warto zatrzymać się, poznać siebie, na nowo zdefiniować swoje marzenia, pragnienia.

Wspólnie z dziewczynami z zespołu zaprojektowałyśmy logotyp, ikony, stronę One Page oraz bloga. 

MOODBOARD

Dorota Lewandowska pracowała przez wiele lat w korporacjach związanych z biznesem modowym – Dior, Chanel, Burbery. Moodboard nawiązuje do tego doświadczenia – prezentując świetny styl kobiety sukcesu w miejskim krajobrazie. W tle widzimy środowisko, w jakim żyje i pracuje Dorota – klimat amsterdamski. Osoby, które trzymają się za ręce – reprezentują wsparciecoachingowe, jakiego Dorota udziela swoim klientom. Mops – to ukochany piesek Doroty. Mamy więc nawiązanie do jej prywatnego życia. Wreszcie kolory – fiolet, niebieski, granat – ulubione kolory klientki. Niebieski i granatowy symbolizują wiedzę, prawde, lojalność, zaufanie. Fiolet reprezentuje władzę, ambicję, luksus. 

 

LOGO

Dorota dokładnie wiedziała, czego chce i jasno nam to przekazała, prosząc o zmianę pierwszych propozycji logo. Nie chciała, aby kojarzyły się z markami modowymi, a taki właśnie był pierwszy projet. Ostatecznie powstał wspaniały nowoczesny znak marki, z którego jesteśmy dumne. Logotyp składa się z dwóch typów fontów – imię pisane fontem szeryfowym Santis. I nazwisko, fontem scriptowym Allison Script. Takie zestawienie pozwoliło połączyć lekkość i siłę z elegancją i profesjonalizmem.

BLOG I STRONA ONE PAGE

Dorota Lewandowska wybrała ofertę One Page. W czasach, kiedy odbiorcy poszukują szybko informacji, taki wybór jest uzasadniony. Klient wszystkie istotne informacje ma dostępne na stronie głównej. Jasno i przejrzyście.

Dorota zdecydowała się dodać do strony One Page zakładkę Blog. Znajdziesz tam artykuły dotyczące wypalenia zawodowego, skuteczne sposoby radzenia sobie ze stresem i tematy dotyczące realizacji celów. 

Więcej szczegółów na temat samego projektu znajdziesz w zakładce PORTFOLIO

Jeśli podoba Ci się ten projekt lub masz pytania – podziel się proszę w komentarzu.