Select Page

Nagłówek to pierwszy komunikat, który widzi odbiorca

Dlatego bardzo ważne jest, aby był JASNY I KLAROWNY. Człowiek z natury ma dwie główne motywacje – aby przetrwać na tym świecie i aby się rozwijać. Dlatego każdemu zależy na tym, aby nie tracić cennej energii. I choć obecnie może się to wydawać mało intuicyjne, we współczesnym świecie nadal bardzo liczy się, aby jak najwięcej energii zachować do dalszego działania. A jeśli mózg naszego odbiorcy, który wchodzi na stronę musi tracić kalorie na domyślanie się “o co tutaj chodzi?”, staje się to dla niego zbyt wyczerpujące i rezygnuje.

Twoim zadaniem jest zatrzymać odbiorcę na stronie

Masz 3 do 5 sekund, aby zatrzymać nowego odbiorcę na swojej stronie. Jeśli nie wyrazisz w wystarczająco jasny sposób, co może zyskać pozostając na Twojej stronie – odbiorca wyjdzie. Przejdzie do innych kanałów, gdzie wie, czego może się spodziewać – na Facebooka, na Instagram, oglądać Netflix.

Dlatego nie kombinuj. Stwórz jasny i klarowny komunikat w nagłówku

Podzielę się teraz z Tobą prostą formułą, jak taki nagłówek możesz stworzyć. Ja stosuję to zarówno budując strony dla klientek, jak i uczę tego kursantki, które biorą udział w Programie online Strona dla Ekspertki Masterclass. To naprawdę skuteczna formuła, która może Ci pomóc.

Zadaj sobie 3 pytania i udziel na nie odpowiedzi:

1. Co to jest?

Bardzo konkretnie postaraj się określić, co oferujesz. Co to jest za marka? Jeśli oferujesz usługi coachingowe – umieść to w nagłówku, nie zapominając o swojej specjalizacji. Jeśli sprzedajesz ręcznie plecione torebki – napisz do. Zapomnij o wysublimowanych, przekombinowanych nagłówkach, które tylko wprowadzają zamieszanie. Im prościej i bardziej bezpośrednio, tym lepiej.

2. Dla kogo to jest?

Określ kim jest odbiorca Twojej usługi czy produktu? Do kogo kierujesz swoją ofertę? Nie obawiaj się, że jeśli zawęzisz grupę odbiorców, to przez to mniej osób od Ciebie będzie kupować. Kiedy tworzymy produkt/usługę dedykowaną konkretnej grupie odbiorców, te osoby szybciej decydują się na zakup, ponieważ czują, że jest to produkt “szyty na miarę”. Dzięki temu docierasz do idealnych klientów, z którymi dobrze przebiega współpraca.

3. Jak to jest inne?

To pytanie jest kluczowe, bo od razu na wejściu wskazujesz na wyjątkowość Twojej oferty. Pokazujesz, co Twój produkt czy usługę wyróżnia od innych podobnych produktów, dostępnych na rynku. Ta dodatkowa wartość, którą dajesz może być dla Ciebie zupełnie bezkosztowa. Chodzi  o to, aby ująć to w słowa. Np. w co wierzysz, co dla klienta również stanowi ważną wartość. Może dbasz o środowisko i stosujesz tylko naturalne produkty? Albo zależy Ci na drugim człowieku i dlatego wybrałaś specjalizację, dzięki której realnie pomagasz. Lub uważasz, że zamiast się leczyć, warto zapobiegać chorobie i tego typu wsparcie oferujesz. Albo poprzez Twój produkt Premium ktoś może poczuć się prestiżowo, zyskać szacunek, zostać wreszcie zauważony i doceniony. Nie musisz od razu dodawać kosztownego gadżetu, aby odróżnić się od konkurencji. Pomyśl jaka głębsza wartość stoi za Twoją usługą. Jeśli dobrze znasz swoich klientów, łatwo będzie Ci to określić.

A teraz usiądź, weź kartkę papieru i napisz:

Co oferujesz – ujmij to w 1-2 słowach. Dla kogo to jest? Kim jest Twój odbiorca w 1-2 słowach. Odbiorcę możesz też określić podając efekt, którego szuka (zależy mu na czasie, szuka wyjątkowych usług Premium)  I wreszcie,  jak to jest inne? Jaka głębsza wartość stoi za Twoim produktem, usługą?

Przykłady dobrych nagłówków:

OPUBLIKUJ SWOJĄ STRONĘ. ŻYJ ŻYCIEM O JAKIM MARZYSZ. Opublikuj swoją stronę w kilka dni (a nie miesięcy) dzięki naszym łatwym w użyciu szablonom. 

ODNAJDŹ NATURALNĄ DROGĘ DO ZDROWIA. Pomagam odzyskać witalność i wewnętrzną moc do uzdrawiania siebie w oparciu o naturalne terapie. 

KWIATY, KTÓRYCH BĘDĄ CI ZAZDROŚCIĆ. Usługi Florystyczne Premium. Nasze wysmakowane aranżacje kwiatowe zapewnią wyjątkową oprawę Twojego przyjęcia ślubnego, firmowego lub domu. Twoi goście będą zachwyceni!

 

 

Zbieram obecnie grupę Masterclass z którą przez 3 miesiące będziemy budować wspólnie Kod Marki i Stronę dla Ekspertki. Możesz umówić się na bezpłatną konsultację ze mną, aby sprawdzić czy to dla Ciebie dobry czas na dołączenie do grupy. Kliknij w przycisk lub od razu wybierz datę w kalendarzu poniżej. 

Jeśli chcesz zrobić pierwszy krok do zbudowania Kodu marki i strony www, zachęcam Cię do pobrania prezentu, który dla Ciebie przygotowałam – Dobra Strona Marketingu. 5 kroków, które sprawią, że Twoja strona stanie się integralną częścią marketingu i będzie wspierać Twój biznes.

Kliknij w niebieski przycisk w grafice poniżej i POBIERZ E-BOOK.

Poznaj 5 prostych kroków, które sprawią, że Twoja strona stanie się integralną częścią marketingu i będzie wspierać rozwój Twojego biznesu.