Zaznacz stronę

Pierwsze kroki do nowej odsłony marki Klinika Relacji

 

Okazuje się, że osobowość skutecznie przyciąga i pomaga w podjęciu decyzji o zmianie wizerunku marki. Przeprowadziłam wywiad z założycielką Kliniki Relacji Agnieszką Chochoł. Agnieszka jest seksuologiem, psychologiem, psychoterapeutą, terapeutą i coachem. Spotkałam się z nią, aby omówić niedawno ukończoną pracę nad nową identyfikację wizualną marki. Zapytałam jak to się stało, że zdecydowała się na nowy wizerunek i współpracę ze mną? Agnieszka uczestniczyła wcześniej w jednym z moich webinarów. Po webinarze weszła na strony, które zaprojektowałam. Bardzo jej się spodobał mój sposób pracy, a szczególnie zainteresowała ją tematyka archetypów. Tworzenie kodu marki na podstawie archetypów skłoniło do współpracy ze mną. 

Właśnie to bardzo indywidualne dopasowanie wizerunku marki do osobowości okazało się kluczowe i zaważyło na jej decyzji. Zdecydowała się na opracowanie kodu marki, a następnie na zbudowanie strony dla Ekspertki. Chciała sprawdzić jaki jest jej archetyp, jak to się przekłada na jej mocne strony i jak to można potem wykorzystać do zbudowania przyciągającego wizerunku. Zdradzę Wam, że Agnieszka jest Poszukiwaczką. Cały proces budowania Kodu marki zaczyna się od stworzenia Tablicy inspiracji na Pinterest. Tu możesz obejrzeć Tablicę Agnieszki.

 

Skąd decyzja o zmianie wizerunku?

Agnieszka posiadała już wcześniej stronę internetową, która była dobra i odpowiednio prezentowała jej markę, kiedy była na początku drogi zawodowej jako seksuolog, psycholog i psychoterapeuta. Ale nadszedł moment, kiedy poczuła, że potrzebuje zmiany.

Jej kariera zawodowa skręciła w kierunku coachingu i stąd zrodził się pomysł na Klinikę Relacji, która łączy coaching psychologiczny i tradycyjną terapię. Poprzednia strona stała się jak niemodna sukienka, trochę za ciasna, nie pasująca już do Agnieszki, która chciała rozwijać nowe usługi.

Stworzyłyśmy Kod Marki prezentujący nową odsłonę wizualną Kliniki Relacji. Izabela Brzezicka z Soul Art zaprojektowała logotyp, który w odczuciu Agnieszki idealnie oddaje to, czym się obecnie zajmuje. Wraz z Kodem Marki powstał Moodboard i brandboard.

Agnieszka ma poczucie, że nowa strona idealnie się wpisuje w aktualną działalność Kliniki Relacji, dzięki czemu bez trudu trafia do właściwych odbiorców.

Proces powstawania wizerunku marki możesz prześledzić u mnie w portfolio: Projekt Klinika Relacji

 

Co kryje w sobie moodboard?

Moodboard zawiera obrazy, grafiki, kolory, wzory, które mają za zadanie zbudować klimat marki. W przypadku Kliniki Relacji temat przewodni to bliskość, intymność, znaczenie dobrej relacji dla szczęścia w związku. Kolory wybrane przez Agnieszkę są delikatne, stonowane, eleganckie – mięta, srebro i rożne odcienie szarości. Są to też kolory typowe dla Archetypu Poszukiwaczki.

Zaprojektowany moodboard oddaje emocje i wyraża bliskość, która jest hasłem przewodnim Kliniki Relacji. Projekt logotypu jest minimalistyczny – przedstawia kształt serca nakreślony bardzo schematycznie i połączony z wykresem bicia i pracy serca. Projekt opracowany został w kilku wersjach kolorystycznych i różnych układach.

Agnieszka jest nim zachwycona, ponieważ może je wykorzystać na kilka różnych sposobów, w zależności od potrzeb – jako pełną formę, – wersję z napisem lub bez lub tylko ikonę: samo serduszko lub serce w kwadracie.

 

Nowa strona Kliniki Relacji

Wchodząc na stronę ujrzysz krótki film pokazujący bliskość dwojga ludzi, czyli esencję Kliniki Relacji.

Po wejściu od razu możesz poczuć czym Klinika Relacji jest i czym różni się od standardowych gabinetów seksuologicznych. Pierwsza część strony pozwala na zdiagnozowanie jak wygląda Twoja relacja z mężem czy z partnerem. Pomoże Ci w tym prezent do pobrania – czyli Test na związek. Następnie dowiesz się kim jest Agnieszka i w czym może Ci pomóc. Zobaczysz również z jakimi problemami możesz się zgłosić do Kliniki Relacji.

Podobnie pogrupowana tematycznie jest Strefa wiedzy, czyli Blog. Znajdziesz tu artykuły, w których Agnieszka opisuje sytuacje z jakimi zgłaszają się do niej pacjenci i rozwiązania, jakie proponuje.

Aby przekonać się jak skutecznym psychologiem, terapeutą i coachem jest Agnieszka możesz przeczytać rekomendacje wystawione przez klientów. Dodatkowym potwierdzeniem ich wiarygodności są opinie wystawione bezpośrednio przez pacjentów na platfomie znanylekarz, z którą strona jest zintegrowana.

Strona jest spójna, poukładana, odpowiednio pogrupowana na sekcje tematyczne, przez co jest czytelna i nie ma tu chaosu. Została tak zaprojektowana, aby można ją było dowolnie rozbudować w miarę rozwijania się Kliniki – np. dodać przekierowanie do platformy kursowej czy rozbudować sekcję zespół.

Agnieszka w wywiadzie opowiada szczegółowo o swoich usługach. Obejrzyj nagranie i daj znać w komentarzu, czy podoba Ci się nowa odsłona marki Klinika Relacji? Co myślisz o takim spersonalizowanym procesie powstawania marki i strony www?

Opinię Agnieszki na temat współpracy ze mną znajdziesz w Rekomendacjach.