Zaznacz stronę
CASE STUDY

KLINIKA RELACJI AGNIESZKA CHOCHOŁ

KOD MARKI I STRONA WWW
AGNIESZKA CHOCHOŁ

jest psychologiem i psychoterapeutą, seksuologiem i coachem. Specjalizuje się w coachingu psychologicznym. Założyła Klinikę Relacji, która jest skuteczną alternatywą dla poradnictwa małżeńskiego, tradycyjnej terapii i coachingu.  

Agnieszka Chochoł poprosiła mnie o zbudowanie nowego wizerunku marki oraz o zaprojektowanie strony www, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców oferując także usługi online.

 

Lokalizacja | Radom
Projekt | Kod marki i strona www
Archetyp | Poszukiwaczka

 

MOODBOARD
brandBOARD
LOGO
KOD MARKI
GŁÓWNA IDEA

Główną ideą marki jest pomoc parom w wyjściu z kryzysu i zbudowaniu szczęśliwego związku. Klinika Relacji, dzięki realizacji autorskiego programu terapeutycznego, pomaga parom skutecznie się komunikować i rozwiązywać konflikty. Główne obszary, w których można uzyskać wsparcie to:  konflikt w związku, niedopasowanie seksualne, zdrada i brak zaufania, rozstanie i rozwój, poczucie osamotnienia w związku, strach, sukces, zazdrość. Klinika Relacji oferuje także pomoc i wsparcie osobom samotnym, singielkom.

CEL STRATEGICZNY

Przekształcenie obecnego modelu biznesowego, opartego o świadczenie terapii i coachingu stacjonarnie (w gabinecie) o programy online. Uruchomienie kompleksowych programów do pracy indywidualnej i grupowej, związanej z problemami seksuologicznymi oraz relacyjnymi/ związkowymi. 

 

Archetyp | Poszukiwaczka
esencja marki

Jako Poszukiwaczka Agnieszka Chochoł pragnie żyć świadomie i szuka doświadczeń, które wzbogacają oraz relacji, które uskrzydlają.  Czerpie ogromną satysfakcję z działalności, dzięki której pomaga ludziom rozwiązywać ich problemy  z obszarze seksuologii i związków, a z drugiej inspiruje do zmiany i poszerzenia świadomości. Dzięki połączeniu terapii z coachingiem zbudowała nową ścieżkę specjalizacji, która odróżnia ją od konkurencji. Jako prawdziwa Poszukiwaczka przeciera nowe szlaki i nakierowuje na nowe doświadczenia i sposoby myślenia.  

jaka jest twoja MARKA

Niezależna, autentyczna, profesjonalna, zaangażowana, wspierająca, dająca nadzieję. Innowacyjna – uczy jak myśleć inaczej i zwiększać swoją świadomość. Inspirująca do rozwoju i ciągłej pracy nad sobą.