Zaznacz stronę
CASE STUDY

OLGA KOKOT – TERAPIA UWAGI SŁUCHOWEJ

KOD MARKI I STRONA WWW
OLGA KOKOT

jest pedagogiem, neuroterapeutą i terapeutą metody uwagi słuchowej prof Alfreda Tomatisa. Pomaga pacjentom pokonywać trudności i uzyskać trwałe oraz wyraźne efekty poprawy funkcjonowania w codziennym życiu. Pomaga także bliskim i rodzinom pacjentów, którzy bezpośrednio odczuwają efekty tej zmiany. Działa w Katowicach i Wodzisławiu Śląskim.

Zgłosiła się do mnie z prośbą o zbudowanie Kodu marki i zaprojektowanie strony www, aby móc zbudować markę osobistą.

 

Lokalizacja | Katowice
Projekt | Kod marki i strona www
Domena | olgakokot.pl
Archetyp | Opiekunka

 

MOODBOARD
brandBOARD
LOGO
KOD MARKI
GŁÓWNA IDEA

Główną ideą marki jest pomoc – dzieciom, osobom dorosłym i niepełnosprawnym – uzyskać najbardziej optymalny poziom funkcjonowania, poprzez zastosowanie terapii uwagi słuchowej metodą profesora Alfreda TOMATISA oraz innych terapii wspomagających. Olga pomaga swoim pacjentom w następujących obszarach: język i komunikacja, procesy uczenia się i uwagi, regulacja behawioralna i emocjonalna, kreatywność i samorealizacja, kontrola motoryki małej i dużej oraz postawy ciała, kontrola głosu – mowa i śpiew, nauka języków obcych, specjalne potrzeby edukacyjne.

CEL STRATEGICZNY

Stworzenie marki osobistej OLGA KOKOT, promującej w Polsce terapię uwagi słuchowej metodą profesora Alfreda TOMATISA. A także stworzenie stabilnego i dochodowego biznesu, który będzie stanowił połączenie działalności terapeutycznej stacjonarnie – gabinet Poradnia Gallus – oraz działalności online – w formie konsultacji online/interpretacji wyników diagnoz. Pokazać światu, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce wdrażasz z sukcesem w praktyce terapię metodą profesora Alfreda TOMATISA. Dzięki uzyskanemu certyfikat owi Mozart Brain Lab masz możliwość tworzenia autorskich programów, które z sukcesem stosujesz u pacjentów.

 

Archetyp | Opiekunka
esencja marki

Jako opiekunka Olga czerpie radość z pomagania innym. Motywuje ją pomoc w pozbywaniu się problemów, trudności i zaspokajaniu potrzeb innych ludzi. Jest życzliwa i wspaniałomyślna. Chętnie udziela wsparcia. Wnosi w życie innych zmianę i często robi to bezinteresownie. Jest prawdziwym dawcą i jest pełna wdzięczności za wszystko, co dzięki temu zyskuje. Ludzie zwracają się do Olgi, kiedy potrzebują bezpiecznego miejsca do lądowania. Jest hojnym dawcą. Pragnie chronić ludzi przed cierpieniem. Główne wartości marki to współczucie, opieka, empatia, szczodrość, szczerość, ciepło.

 

jaka jest twoja MARKA

Uczciwa, autentyczna, wyrozumiała, skromna, otwarta, pracowita, przyjazna, wspierająca, szczera, podnosząca na duchu,  zaangażowana. Nie oceniająca, wspierająca i wzmacniająca.