Zaznacz stronę
CASE STUDY

GABINET PSYCHOLOGICZNY DR JUSTYNA SKOTNICKA

KOD MARKI I STRONA WWW
DR JUSTYNA SKOTNICKA

jest psychologiem i psychoterapeutą uzależnień. Oferuje swoim pacjentom wsparcie w przezwyciężaniu trudności życiowych oraz diet coaching. Prowadzi z sukcesem gabinet stacjonarny w Olsztynie. 

Zgłosiła się do mnie z prośbą o zbudowanie Kodu marki i zaprojektowanie strony www, aby móc oferować swoje usługi także online.

 

Lokalizacja | Olsztyn
Projekt | Kod marki i strona www
Archetyp | Pasjonatka

 

MOODBOARD
brandBOARD
LOGO
KOD MARKI
GŁÓWNA IDEA

Główną ideą marki jest towarzyszyć drugiemu człowiekowi w podróży do zrozumienia swoich emocji, zachowań, wyborów życiowych. Dr Skotnicka pomaga zrozumieć i uporządkować przeżycia związane z trudnymi i bolesnymi sytuacjami, często mającymi miejsce w dzieciństwie. Oferuje pomoc i wsparcie psychologiczne osobom uzależnionym od alkoholu, hazardu, zakupów, jedzenia oraz osobom, które cierpią z powodu uzależnienia od swoich bliskich (DDA, DDD) i doświadczającym różnych problemów życiowych.

CEL STRATEGICZNY

Rozwinąć ofertę terapeutyczno-coachingowo-szkoleniową skierowaną do osób, które cierpią z powodu uzależnień. Stworzyć ofertę szkoleń grupowych dla osób o różnym spectrum problemów: radzenia sobie ze złością, z przykrymi emocjami, szkolenia z asertywności oraz ofertę zajęć szkoleniowo-coachingowych dla osób cierpiących z powodu złych nawyków żywieniowych – dietcoaching. Obok prowadzenia gabinetu stacjonarnego uruchomić pomoc terapeutyczną i coachingową online.

 

Archetyp | Pasjonatka
esencja marki

Jako Pasjonatka dr Skotnicka pomaga ludziom w budowaniu dobrych i bliskich relacji oraz uświadamianiu jak ważna jest miłość do siebie. Pomaga odnaleźć piękno w otaczającym świecie i wspierasz pacjentów w odnajdywaniu drogi do tego, aby poczuli się lepiej, kochali siebie, traktowali dobrze siebie i innych. Naturalne mocne strony marki to pasja, wdzięczność, umiejętność doceniania i zaangażowanie. Celem marki jest zbudowanie harmonii w zespole lub grupie osób.

 

jaka jest twoja MARKA

Wspierająca, empatyczna, cierpliwa, pełna pasji, szczerze zaangażowana, gotowa do poświęcenia swojego czasu, aby wspierać innych w drodze do szczęścia. Kochająca, nastawiona na uświadamianie, jak ważna jest miłość do siebie i budowanie dobrych relacji z innymi.